Menu Close

Veiklos kryptys

Vizija
    Šiuolaikiška, moderni, saugi, patraukli ikimokyklinio ugdymo įstaiga, ugdanti vaiko kultūrą, sudaranti sąlygas visapusiškam jo individualių gebėjimų, norų, galių ir specialiųjų poreikių tenkinimui, teikianti kokybiškas ugdymo paslaugas, telkianti šeimas ir bendruomenę nuolatiniam mokymuisi, tobulėjimui, bendradarbiavimui vienam tikslui – vaiko ugdymui.
Misija
    Vykdome ikimokyklinį, priešmokyklinį ir specialųjį ugdymą, sudarydami sąlygas visapusiškam vaiko individualių gebėjimų, norų, galių ir specialiųjų poreikių tenkinimui.
    Garantuojame pedagogams galimybę nuolat keistis, atsižvelgiant į vykstančius pokyčius, naujus reikalavimus švietimui.
Filosofija
    Žmogaus ugdymas – vientisas procesas, paremtas natūralia vaiko prigimtimi ir sugebėjimu pačiam kurti save. Kartu su šeima formuoti vertybines nuostatas, ugdyti unikalius vaiko gebėjimus, laisvai pasirenkant naują veiklą, turint galimybę samprotauti ir daryti sprendimus, stiprinti vaiko galias sėkmingai socializuotis nuolatinės kaitos sąlygomis.
Tikslai:
  1. Užtikrinti kokybišką ir individualizuotą ugdymą(si) vaikui, stiprinant bendradarbiavimą, lyderystę ir plėtojant tradicijas.
  2. Gilinti ir plėsti pedagogų ir kitų darbuotojų bendrąsias, profesines ir dalykines kompetencijas, įvairinti patirties sklaidos formas.
Uždaviniai:
  1. Įgyvendinti įtraukiojo ugdymo idėjas diferencijuojant ir individualizuojant ugdymo turinį, taikant naujas priešmokyklinio ir ikimokyklinio ugdymo programas.
  2. Taikyti naujus tyrinėjimą, skaitmeninį mąstymą, individualybę, emocinį intelektą plėtojančius ir skatinančius ugdymo metodus ir būdus (STEAM, IT, universalaus dizaino, lauko pedagogika ir kt.).
  3. Įgyvendinti naujas bendradarbiavimo formas tarp vaiko, tėvų ir mokyklos.
  4. Kelti pedagogų kvalifikaciją, stiprinti bendrąsias ir dalykines jų kompetencijas, plėtoti ir gilinti bendrystės, partnerystės, komandinio darbo gebėjimus.
  5. Tobulinti kitų ugdymo procese dalyvaujančių asmenų kompetencijas dirbti su įvairiomis specialiųjų mokymosi poreikių turinčių ugdytinių grupėmis.
  6. Besimokančios bendruomenės idėjos stiprinimas.
Prioritetai:
  1. Specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių vaikų įtraukusis ugdymas.
  2. Besimokančios bendruomenės tradicijų plėtra.
  3. Modernios ir saugios aplinkos kūrimas.
Skip to content