Menu Close

Komisijos, darbo grupės, savivalda

VAIKO GEROVĖS KOMISIJA

Vaiko gerovės komisija organizuoja ir koordinuoja prevencinį darbą, švietimo pagalbos teikimą, saugios ir palankios vaiko ugdymosi aplinkos kūrimą, švietimo programų pritaikymą vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, atlieka vaiko specialiųjų poreikių pirminį įvertinimą, vykdo kitas su vaiko gerove susijusias funkcijas.

Pirmininkė – Edita Mozūraitienė, direktorės pavaduotoja ugdymui
Pavaduotoja – Raminta Stankevičiūtė-Skrinskienė, logopedė metodininkė
Sekretorė – Edita Andriulionienė, meninio ugdymo mokytoja metodininkė

Nariai:

Birutė Žemaitaitienė – vyr. specialioji pedagogė
Vaida Girniuvienė – specialioji pedagogė – logopedė
Reda Tamošaitienė – visuomenės sveikatos specialistė
Alma Šėporaitienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Vilma Inkratienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Edita Šuliauskienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Ieva Bosevičė – tėvų atstovė

PEDAGOGŲ IR PAGALBOS MOKINIUI ATESTACINĖ KOMISIJA

Atestacinė komisija sprendžia pedagogų ir pagalbos vaikui specialistų kvalifikacijos kėlimo klausimus, teikia informaciją pedagogams apie atestacijos tvarką, programą, atestacijos komisijų posėdžių datas ir nutarimus, svarsto klausimus dėl kvalifikacinių kategorijų suteikimo, dėl pedagogo veiklos atitikties turimai kvalifikacinei kategorijai.

Pirmininkė – Edita Mozūraitienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Nariai:

Daiva Burdulienė – įstaigos tarybos atstovė
Lina Blažaitienė – įstaigos tarybos atstovė
Jolanta Galeckienė – mokytojų tarybos atstovė
Edita Anmdriulionienė – mokytojų tarybos atstovė
Daiva Burdziliauskienė – mokytojų tarybos atstovė
Elena Šventoraitienė – Vilkaviškio rajono savivaldybės administracijos švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė

VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO DARBO GRUPĖ

Veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas vadovaujantis Ikimokyklinio ir (ar) priešmokyklinio ugdymo programas vykdančių mokyklų veiklos kokybės įsivertinimo metodika (2021).

Lopšelio-darželio veiklos kokybės įsivertinimas atliekamas kaip:

visuminis įsivertinimas  – tai plati lopšelio-darželio veiklos analizė pagal visas septynias veiklos sritis, rodiklius ir juos detalizuojančius kokybės kriterijus. Šis būdas yra skirtas mokyklos veiklos kokybės diagnostikai ir yra pagrindas teminiam mokyklos veiklos kokybės įsivertinimui;

teminis įsivertinimas – gili, tikslinga, išsami pasirinktos lopšelio-darželio veiklos srities analizė, kurią lopšelis-darželis atlieka norėdama įsigilinti į iššūkius keliančią mokyklos veiklos sritį.

Vadovė – Edita Mozūraitienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, socialinė pedagogė metodininkė

Nariai:

Daiva Burdziliauskienė – Ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė
Daiva Blažė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Monika Deniginienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Birutė Žemaitaitienė – vyresnioji specialioji pedagogė

ĮSTAIGOS TARYBA

Aukščiausia savivaldos institucija, telkianti tėvus, mokytojus, kitus Lopšelio-darželio bendruomenės narius, svarbiausiems Lopšelio-darželio veiklos uždaviniams spręsti.

Pirmininkė – Daiva Burdulienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Nariai:

Ieva Bosevičienė – tėvų atstovė
Vaida Bulevičienė – tėvų atstovė
Jolita Smelstorienė – tėvų atstovė
Alma Šėporaitienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Vida Petrauskienė – priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Aušra Čemerkienė – ikimokyklinio ugdymo grupės mokytojo padėjėja
Deimantė Burdulienė – ikimokyklinio ugdymo grupės mokytojo padėjėja
Indrė Stasiukynienė – ikimokyklinio ugdymo grupės mokytojo padėjėja

 

MOKYTOJŲ TARYBA

Nuolat veikianti savivaldos institucija, aptarianti praktinius Lopšelio-darželio ugdymo organizavimo klausimus, analizuojanti ugdymo procesą, skatinanti naujovių paiešką ir patirties sklaidą, sprendžianti vaikų sveikatos, saugios aplinkos, poilsio ir mitybos klausimus.

Pirmininkė -Edita Mozūraitienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, socialinė pedagogė metodininkė
Sekretorė – Edita Šuliauskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja

Nariai:

Daiva Burdziliauskienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė
Vida Petrauskienė, vyresnioji priešmokyklinio ugdymo mokytoja
Alma Šėporaitienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Monika Masaitytė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Birutė Žemaitaitienė, vyresnioji specialioji pedagogė
Vaida Girniuvienė, vyresnioji specialioji pedagogė, logopedė
Aušrelė Bataitienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Lina Jurgelaitienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Vilma Inkratienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Rita Romanenkienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja

DARBO TARYBA

Darbuotojų atstovaujamasis organas, ginantis darbuotojų profesines, darbo, ekonomines ir socialines teises bei atstovaujantis jų interesams.

Pirmininkė – Edita Mozūraitienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Nariai:

Palmyra Janušaitienė – direktoriaus pavaduotoja ūkiui
Edita Šuliauskienė – ikimokyklinio ugdymo mokytoja

MOKYTOJŲ METODINĖ GRUPĖ

Planuoja ir aptaria ugdymo turinį, ugdymo ir ugdymosi metodus, ugdytinių pasiekimų ir pažangos vertinimo būdus, ugdymo(si) priemones, analizuoja mokytojų praktinę veiklą, plėtoja mokytojų profesinės veiklos kompetencijas, aptaria kvalifikacijos kėlimo poreikius; juos derina su lopšelio-darželio veiklos tikslais, teikia lopšelio-darželio direktoriui siūlymus dėl ugdymo organizavimo tobulinimo.

Pirmininkė – Jolanta Galeckienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė

Nariai:

Raminta Stankevičiūtė Skrinskienė, logopedė metodininkė
Daiva Burdulienė, priešmokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė
Lina Blažaitienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė
Edita Andriulionienė, meninio ugdymo mokyta metodininkė
Neringa Mikulytė, vyresnioji meninio ugdymo mokytoja
Vilma Mačiokienė, vyresnioji ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Daiva Blažė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Gintarė Beresnevičienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Monika Deniginienė, ikimokyklinio ugdymo mokytoja
Šarūnas Ajauskas, fizinio ugdymo mokytojas

Skip to content